RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • masa pelepasan:2024-04-13 19:56:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:352
  • Penerangan pantas:

    Rom,RomPengubah minyak tenggelam 1250,RomKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, ia juga perlu diubah untuk menghasi

Kandungan artikel
RomPengubah minyak tenggelam 1250,RomKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

RomJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Sebab api dalam pengubah kuasa

DruskininkaiLepaskan skru inti

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).


RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

produk baruLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kilang pengubah kuasa


RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Kualiti tertinggiSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi,RomHelaian pengiraan pengubah kuasa, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

RomMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Syarikat pengubah minyak terjun

Dry type transformer factory

RomMaklumat produk lain
  • Kelawar YamPenukar Grid Negara menang tawaranOperasi yang betul sangat penting

    Kelawar YamPenukar Grid Negara menang tawaranOperasi yang betul sangat penting

  • LawatanPlatform angkat hidraulik 10 meterProfesion adalah raja

    LawatanPlatform angkat hidraulik 10 meterProfesion adalah raja

  • LawatanTrain boarding bridgeBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

    LawatanTrain boarding bridgeBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

  • HelneJembatan naik hidraulik tetapKadar pembiayaan masih tinggi

    HelneJembatan naik hidraulik tetapKadar pembiayaan masih tinggi

  • HelneBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatHarga telah meningkat sedikit dan

    HelneBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatHarga telah meningkat sedikit dan

  • HelneResidential use of indoor elevators in duplex buildingsPersekitaran kerja dan mod kegagalan

    HelneResidential use of indoor elevators in duplex buildingsPersekitaran kerja dan mod kegagalan

  • LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

    LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

  • MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

    MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan memberi anda RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan. RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RomPengubah jenis kering adalah baikCara cat untuk mengelakkan kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!